HelpMeWithIT - Veelgestelde Vragen

Heb je technische problemen? Bij Help me with IT bieden we professionele IT-ondersteuning voor bedrijven en particulieren. Wij helpen je verder!

Veelgestelde Vragen


Algemeen

Moet ik betalen om te registeren?
NEE! registreren is geheel gratis, pas op het moment dat je een dienst koopt betaal je de aanbieder.
Hoe komen jullie aan geld dan?
We werken met een commissiesysteem, HelpmewithIT ontvangt een percentage van elke verkochte dienst. Raadpleeg Niveaus en commissie uitgelegd voor de toegepaste percentages.
Ik heb mezelf geregistreerd maar dat wil ik niet meer, kunnen mijn klant gegevens worden verwijderd?
Jazeker, volgens regelgeving zijn wij dit verplicht om te doen op aanvraag. Open een Support ticket (indien ingelogged) of stuur ons direct een verzoek via onze contact pagina.
Ik heb een probleem met een koper of verkoper, wat moet ik doen?
Het beste kan je proberen dit zelf op te lossen met de betreffende partij, kom je er samen echt niet uit dan kan je altijd een Support ticket (indien ingelogged) openen. Dan kunnen wij kijken wat er vanaf ons mogelijk is.
Waarom gebruikt de site een wallet systeem en waarom kan ik niet direct betalen?
Dat kan wel! Je kunt betalen via de online portemonnee of een andere directe betaalmethode. Het geld wordt ontvangen door de verkoper in hun portemonnee, die zij op elk moment kunnen opnemen.
Waarom krijg ik niet het volle bedrag als ik geld stort/opneem?
Helaas heeft elk betaalsysteem zijn eigen kosten. Dit geld gaat niet naar HelpmewithIT maar naar het betaalsysteem die je kiest.
Wat betekend KYC?
Dit staat voor Know Your Customer (Ken je Klant). Dit is een extra beschermings laag om er voor te zorgen de verkopers legitieme gebruikers zijn.

Verkoper

Waarom heb ik minder geld in mijn wallet ontvangen dan waarvoor mijn dienst is verkocht?
Dit komt door de commissie die HelpmewithIT ontvangt. Dit is ook zichtbaar in je transactieoverzicht. Voor verdere vragen hierover kun je terecht bij Niveaus en commissie uitgelegd.
Wat is de verwijzingslink die ik op mijn dashboard zie?
Je kunt deze link aan potentiële klanten geven. Als ze deze URL gebruiken en een dienst bij jou kopen, ontvang je een commissiekorting van 2%. Bijvoorbeeld: als je op niveau 5 zit en het gaat om een reguliere dienst, is je commissie normaal 4%. Maar met de verwijzing toegepast bedraagt deze slechts 2%.
Waarom zie ik niet de optie om mijn dienst als Uitgelicht in te stellen?
Dit kan een paar dingen betekenen. Er verschijnt een knop naast de knop "Opslaan en Doorgaan" wanneer je een dienst bewerkt vanuit je dashboard. De dienst moet zijn goedgekeurd en je moet niveau 4 of hoger hebben om de "Uitgelicht" knop te kunnen zien.
Waarom moet ik persoonlijke gegevens in vullen als ik geld wil opnemen?
Alleen de eerste keer. Dit is zodat wij onze kwaliteit kunnen waarborgen. Alleen de beste ITers voor onze klanten.
Hoe verkoop ik een dienst?
Je moet eerst inloggen of jezelf registreren. Dan kan je via het Dashboard een nieuwe dienst aanbieden. Wanneer deze is goedkgekeurd komt deze op de hoofdpagina terecht voor verkoop.

Koper

Waarom moet ik persoonlijke gegevens in vullen als ik geld wil opnemen?
Alleen de eerste keer. Dit is zodat wij onze kwaliteit kunnen waarborgen. Alleen de beste ITers voor onze klanten.
Hoe koop ik een dienst?
Zoek door de diensten om aanbiedingen te zien van onze IT Pros en klik de bestel nu knop.

Deze website gebruikt cookies. Dit om HelpMeWithIT.nl beter af te stemmen op u en uw ervaring te verbeteren.
Meer informatie: Cookie Beleid
| Voorwaarden | Privacy Beleid |

Toestaan Afwijzen